Savdo markazlari - Aromalux У каждого бренда должен быть свой аромат
  • Oʻzbek
  • Русский
  • Savdo markazlari uchun aromamarketing

    + Yoqimli muhit – xaridorlar yoqimli hidga ega bo‘lgan savdo markazida o‘zlarini qulayroq his qilishadi va unda o‘rtacha 17% uzoqroq vaqt sarflashadi.

    + Xarid qilishga tayyorlik – Qulay muhit mijozlarning qaror qabul qilishini osonlashtiradi, bu impulsli xaridlar sonini va o‘rtacha chekini 15-25% ga oshiradi.

    + Doimiy mijozlar – yoqimli his-tuyg‘ular xaridorlar tomonidan eslab qolinadi, ular tez-tez qaytib kelishadi va vaqt o‘tishi bilan savdo markazining tirbandligi ortadi.

    + Sotuvning oshishi – Tadqiqotlar shuni ko‘rsatdiki, xushbo‘ylashtiruvchi vositalardan foydalanadigan savdo markazlari do‘konlarida savdo o‘rtacha 9% ga oshadi.

    + Noxush hidlarni yo‘q qilish – savdo markazining mehmonlari tomonidan rad etilishiga olib keluvchi (masalan, hojatxonalarda) barcha yoqimsiz hidlarni 100% neytrallashtiradi.

    Savdo markazini xushbo‘ylantirish qilish

    Barcha hislar ichida bizning ong osti sezgimizga eng ko‘p ta’sir qiladigani hidni his qilishdir. Biz eng muhim masalalarda bu sezgi organiga so‘zsiz ishonishni o‘rgandik. Burnimiz oziq-ovqatning yangiligi va xavfsizligini ko‘rsatdi, bizni yaqinlashib kelayotgan xavf haqida ogohlantirdi, xayotda harakatlanishimizga yordam berdi va hokazo.

    Nike kompaniyasi 2007 yildagi tadqiqoti natijasini aynan shu bilan tushuntiradi: hidsiz xuddi shunday bo‘limga nisbatan, tovarlar narxining 10-20% ortiq bo‘lgan farqiga qaramay, 83% tashrif buyuruvchilar yoqimli hidli bo‘limda kiyim va poyabzal sotib olishni afzal ko‘rdilar.

    «Samsung tadqiqoti shuni ko‘rsatdiki, xaridorlar boshqa bo‘limlarga qaraganda xushbo‘y xidlantirilgan bo‘limlarda o‘rtacha 23% ko‘proq vaqt o‘tkazishadi.»

    To‘g‘ri tanlangan muattar hid savdo markaziga kiraverishdanoq o‘z mehmonlarining kayfiyatini ko‘taradi xamda ularni dam olish va xarid qilishda xotirjamlik muhitiga cho‘mdiradi. Yaxshi kayfiyatdagi xaridorlar savdo markazida maroq bilan ko‘proq vaqt o‘tkazishadi, kamroq charchashadi va xaridlar osonlashadi. Ushbu savdo markazi bilan bog‘liq yoqimli his-tuyg‘ular esga qoladi va keyinchalik odamlar xarid qilish uchun tez-tez qaytib kelishadi, bu esa uning tirbandligi va tashrifi ortishida namoyon bo‘ladi.

    Savdo markazi uchun xushbo‘y hidni qanday tanlash mumkin

    Savdo markazining barcha hududlari uchun juda mos bo‘lgan universal hidlarga apelsin, bergamot, olma, tarvuz va yangi o‘rilgan o‘tlar islari kiradi – ular yengillashtiradi, kayfiyatni yaxshilaydi va tetiklik baxsh etadi. Vanil, ko‘k choy va anjir yoqimli vaqt o‘tkazish uchun qulay va xotirjamlik muhitini yaratadi. Issiq mavsumda savdo markazining mehmonlari yalpiz yoki musaffo dengiz kompozitsiyalarining sokin salqinligidan hayratda qolishadi.

    Yana bir samarali variant – savdo markazlarini xududlar bo‘yicha xushbo‘ylantirish. Yangi qaynatilgan qahva, qandolat mahsulotlari, shokolad va vanilning ishtahani ochuvchi anvoyi hidlari oziq-ovqat bo‘limi uchun juda mos keladi: ular yonidan o‘tib ketayotgan mehmonlarga xarid qilish oson ish emasligi va xaridni davom ettirishdan oldin tamaddi qilib, kuch yig‘ib olish yaxshi bo‘lishiga nozik ishora qiladi.

    Bolalar uchun ajratilgan xududlarda quvonch va beg‘ubor o‘yin-kulgi muhiti banan, apelsin va babl-gamning xushbo‘y hidlari bilan yaratiladi. Popkornning xushbo‘yligi kinoteatr uchun juda mos keladi – bu mutanosib kayfiyatni yaratadi va tegishli mahsulotlarning sotilishini oshiradi.

    Savdo markazining bayramona xushbo‘yligi

    Yangi yil arafasida xushbo‘y hidli mandarin, qarag‘ay ignalari, dolchin, shuningdek glintveyn yoki shokoladdagi apelsin notalari bilan bayramona muhit yaratish yaxshi fikr xisoblanadi. Savdo markazlarining yangi yil xushbo‘yligi butun dunyoda faol qo‘llaniladi va savdoga sezilarli ta’sir ko‘rsatadi. Misol uchun, fransuz Ashan savdo markazida xushbo‘y hidli bo‘limlarida sotuvlar 60% ga oshdi.

    Savdo markazlarida noxush hidlarni yo‘q qilish

    Savdo markazining asosiy joylarini xushbo‘ylashtirishdan tashqari, hojatxonalarga e’tibor berish maqsadga muvofiq. Ulardagi yoqimsiz hidlarning mavjudligi tashrif buyuruvchilar orasida noxush reaksiya va o‘zidan itarishni keltirib chiqaradi, bu savdo markazining imidjiga salbiy ta’sir qiladi. Klassik musaffo xushbo‘y limon va yalpizning hidlari tetiklantiruvchi vazifani a’lo darajada bajara oladi va maxsus absorbent-neytrallashtiruvchi yomon hidni yo‘q qiladi.

    Savdo ko‘ngilochar markazlari uchun xushbo‘ylantirish uskunalari

    Belgilangan vazifalarga qarab, savdo markazini xushbo‘ylashtirish ikki yo‘l bilan amalga oshirilishi mumkin:

    1. Mahalliy xushbo‘ylantirish. Savdo markazining muhim joylarini xushbo‘ylantirish qilish uchun past va o‘rta quvvatli aroma mashinalari qo‘llaniladi: kirish joyi, ovqatlanish joyi, hojatxonalar.

    2. Umumiy xushbo‘ylantirish. Bunday holda, eng katta hajmlarni qoplash, shuningdek, butun savdo markazini bitta universal xushbo‘y hid bilan xushbo‘ylantirish qilish imkonini beradigan yuqori quvvatli aroma mashinalari qo‘llaniladi.

    Professional havo xushbo‘ylantiruvchilari dasturlash funktsiyasi bilan jihozlangan: ular savdo markazining ish vaqtiga muvofiq avtomatik ravishda yoqiladi va o‘chiriladi xamda kerakli darajada hid intensivligini saqlaydi.

    Xulosa qilamiz

    Savdo markazida puxta o‘ylangan xushbo‘ylantirish yordamida tashrif buyuruvchilar orasida a’lo kayfiyat, ajoyib dam olish va sevimli xaridlar bilan bog‘lanadigan takrorlanmas muhitni yaratish mumkin. Aynan bu xaridorlar uchun muhim va agar bunga erishishsa, yana va yana qaytib kelishadi.

    Har bir brendning o'ziga xos ifori bo'lishi kerak