Qayerda Qo’llaniladi - Aromalux У каждого бренда должен быть свой аромат
  • Oʻzbek
  • Русский
  • Tadbirlar

    Tadbirlarni xushbo‘y qilish + Tadbir atmosferasiga sho‘ng‘ish – mavzuga mos bo‘lgan xushbo‘y hid yordamida siz tadbir atmosferasini ta’kidlashingiz va..

    Uy va xonadonlar

    Xonadonlar va uylarni xushbo‘y qilish + Qulay atmosfera – 96% odamlar yoqimli hidning kayfiyat va farovonlikka ijobiy ta’sirini qayd..

    Avtosalonlar

    Avtosalon uchun aromamarketing + Yoqimli muhit – mijozlar yoqimli hidga ega avtosalonda o‘zlarini qulayroq his qilishadi va unda 30%..

    Ofislar va biznes markazlari

    Ofislar va biznes markazlari uchun aromamarketing Zamonaviy ofis – doimiy ish uchrashuvlari, taqdimotlar, uchrashuvlar va ko‘plab odamlarning mashaqqatli..

    Mehmonxona va otellar

    Mehmonxona va otellar uchun aromamarketing Har bir mehmonxona egasi mehmonxona biznesida interer qanchalik muhimligini tushunadi. Marketing xizmati sharoit..

    Qahvaxona va restoranlar

    Restoran va qahvaxonalarni xushbo‘ylantirish tashrif buyuruvchilarni jalb qilish va hisobni oshirish usulidir Qahvaxona va restoranlar uchun aroma marketingi..

    Tibbiyot muassasasi

    Tibbiyot muassasalari uchun aromamarketing + Asab tarangligi va stressni yengillashtirish – apelsin, vanil va lavanda iforlari klinikadagi bemorlarning 70..

    Fitnes-markazlar

    Mijozlarni xushbo‘yliklar yordamida sport zaliga, trenajer zaliga, fitnes markaziga qanday jalb qilish mumkin Fitnes markazlari uchun aroma marketingi..

    Mebel salonlari

    Mebel do‘konlari uchun aromamarketing + Yoqimli muhit – mijozlar yoqimli hidga ega salonda o‘zlarini qulayroq his qilishadi va unda..

    Supermarketlar

    Supermarketlar uchun aromamarketing + Yoqimli muhit – mijozlar yoqimli hidga ega bo‘lgan do‘konda o‘zlarini qulayroq his qilishadi va unda..

    Savdo markazlari

    Savdo markazlari uchun aromamarketing + Yoqimli muhit – xaridorlar yoqimli hidga ega bo‘lgan savdo markazida o‘zlarini qulayroq his qilishadi..

    Kiyim-kechak va poyabzal do‘konlari

    Mijozlarni do‘konga jalb qilish va ularni qaytib kelishiga undash uchun hidlardan qanday foydalanish kerak Do‘konlar uchun aromamarketing +..

    Har bir brendning o'ziga xos ifori bo'lishi kerak