+ Yoqimli muhit – mijozlar yoqimli hidga ega salonda o‘zlarini qulayroq his qilishadi va unda o‘rtacha 23% ko‘proq vaqt sarflashadi.
+ Xarid qilishga tayyorlik – qulay muhit mijozlarning qaror qabul qilishini osonlashtiradi, bu impulsli xaridlar sonini va o‘rtacha chekni 15-25% ga oshiradi.
+ Doimiy mijozlar – ijobiy tajribalar mijozlar tomonidan eslab qolinadi, ular tez-tez qaytib kelishadi va vaqt o‘tishi bilan doimiy mijozlar soni ortadi.
+ Savdo hajmining oshishi – tadqiqotlar natijasida xushbo‘ylashtirishdan foydalangan mebel do‘konlarida savdo o‘rtacha 5-15% ga oshgani aniqlandi.
+ Yoqimsiz hidlarni yo‘q qilish – xaridorlar orasida xaridni rad yetishga olib keladigan barcha yoqimsiz hidlar (DSP, yelim, qadoqlash va boshqalar) 100% neytrallanadi.
Odatda, biz mebel sotib olishga judayam ehtiyotkorlik bilan yondashamiz, chunki biz undan yillar davomida foydalanishimiz kerak. Mijozlar oddiy do‘konga qaraganda mebel do‘konida ko‘proq vaqt o‘tkazadilar va shu sababli ular uchun eng qulay va yoqimli muhitni yaratish muhimdir.
IKEA kabi jaxon sanoati gigantlari mijozga mebel uning uyining intereriga qanday mos kelishini tasavvur qilish imkoniyatini berishga harakat qilmoqda. Buning uchun salon maydonlari sun’iy gullar, mevalar, idish-tovoqlar va hatto maishiy texnika nusxalari bilan bezatilgan. Bundan tashqari, yorug‘lik yaxshi o‘ylangan, sokin, taskin beruvchi musiqa tanlangan.
Mijozlarning sodiqligini qozonishga yordam beradigan yana bir muhim omil – bu mebel salonidagi xushbo‘y fondir. Garchi uning yo‘qligi zarar keltirmasa ham, aroma marketingining ta’sirini o‘rganish natijasida, xaridorlarning 90 foizi xushbo‘ylantirilgan do‘konni qulayroq deb topishi ma’lum bo‘ldi.
Mebel do‘konlarining umumiy va xududiy xushbo‘ylantirish usullari mavjud. Birinchi holda, universal interer xushbo‘y hid bilan bitta kuchli aroma mashinasi o‘rnatiladi, bu esa xaridorlarni mamnun qiladigan qulay muhitni yaratadi.
Hududiy xushbo‘ylantirish usulida har bir bo‘limda mijozlarga o‘ziga xos kayfiyat berish uchun turli xil hidlarni taratuvchi bir nechta kichik va o‘rta o‘lchamdagi aroma mashinalaridan foydalanadi. Misol uchun, oshxona mebellari bo‘limida yangi pishiriqlar yoki qahva hidi, bu oshxonada bir chashka xushbo‘y qahva bilan qanchalik qulay bo‘lishi haqida yoqimli xayollar uyg‘otadi.
Yashash xonasining mebel bo‘limida sandal daraxti, pachuli, yumshoq carmning nozik hidlari yoqimli, orom beruvchi oqshomga ishora qiladi. Yotoq xonasi mebellari uchun lavanda, vanil va ko‘k choyning yengil va taskin beruvchi hidlari mos keladi.
Bolalar bo‘limiga mevalar, shirinliklar va babl-gamning iforlari mos keladi. Ular qiziqarli va beg‘ubor o‘yin-kulgi bilan bog‘liq. Kofe va sitrusning tetiklantiruvchi xushbo‘yligi ofis mebellari uchun mos keladi, ular ofisning odatiy ish muhitini va undagi hayotning xarakatlari ritmini ifodalaydi.
Mebel salonlarida keng tarqalgan muammo – bu mebel ishlab chiqarish jarayonida paydo bo‘ladigan hidlar: yelim, DSP, shimdirish va sun’iy materiallarning hidi. Ular xaridorlarning negativ reaksiyasini keltirib chiqaradi va savdoga salbiy ta’sir qiladi. Ushbu muammoni hal qilish uchun yoqimsiz hidning molekulalarini bog‘laydigan, uni havodan butunlay yo‘q qiladigan maxsus absorbent vositasi ishlatiladi.
Kichkina bo‘limlar uchun, shuningdek, kirish joyini xushbo‘ylantirish uchun kichik va o‘rta quvvatli aroma mashinalaridan foydalanish mumkin. Agar salonda murakkab tartib mavjud bo‘lsa, bir-biridan ajratilgan bir nechta zallar yoki juda katta maydon (500 kv.m. dan ortiq) bo‘lsa, yanada kuchliroq xushbo‘ylantirish uskunalardan foydalanish va uni umumiy shamollatish tizimiga ulash tavsiya etiladi.
Professional havo xushbo‘ylantiruvchilari dasturlash funktsiyasi bilan jihozlangan: ular salonning ish jadvaliga muvofiq avtomatik ravishda yoqiladi va o‘chiriladi xamda kerakli darajadagi hid intensivligini saqlaydi. Buning yordamida xushbo‘y suyuqlik tejamliroq sarflanadi va xodimlarning qurilmani yoqish yoki o‘chirishni unutish ehtimoli yo‘qoladi.
Mebel saloni uchun atmosfera va xaridorning unga cho‘mishi juda muhimdir. To‘g‘ri tanlangan xushbo‘y hidlar unga o‘ziga xos qulaylik va shinamlik tuyg‘usini berishga qodir, shuningdek ularni sotilayotgan mebel bilan uyg‘unlashtiradi. Bunday muhitda mijozlar yanada yoqimli vaqt o‘tkazishadi va xarid qilish to‘g‘risida qaror qabul qilish osonroq bo‘ladi.
Har bir brendning o'ziga xos ifori bo'lishi kerak
Осталось 3 вопроса из 3
Выберите для чего
вам аромамаркетинг?
Укажите какой
аромат вы хотите
Хотите арендовать
либо купить?
Вам подойдет
Aromalux
- один из ярко выраженных ароматов для вас!
В нашем каталоге большое разнообразие ароматов и оборудований, вам остается лишь заказать и мы предоставим большой ассортимент ароматов на выбор.
Бесплатная консультация мы поможем вам подобрать подходящее для вас оборудование
Осталось 3 вопроса из 3
У вас появился выходной
Чем вы займетесь?
Займусь домашними делами
Я предпочитаю активный отдых
Посмотрю интересные культурные места
Прогуляюсь и подышу свежим воздухом
Отключу телефон
и просплю весь день
Придумаю что-нибудь необычное
Любите ли вы быть в компании?
Я – душа компании, люблю новые знакомста
Мне комфортно
и одному, и в компании
Я – интроверт. Люблю побыть наедине с собой
Вы любите животных?
Да, я очень люблю животных
Я не очень люблю животных
Отношусь к ним спокойно
Тест успешно пройден!*
Похоже, вы любите животных, но предпочитаете побыть наедине с собой, а еще очень любите саморазвитие и интересуетесь искусством. Мы подобрали для вас несколько развлечений, а Аромалюкс поможет достичь цели!
фывфывфывыв
Прогулка с хаски
Нагрузка:
Поход в музей
Нагрузка:
Прогулка по парку
Нагрузка:
Плавание
Нагрузка:
Занятия йогой
Нагрузка:
Занятия танцами
Нагрузка:
Верховая езда
Нагрузка:
Утренняя зарядка
Нагрузка:
Консультация
специалиста
Укажите ваши данные. Наш специалист
перезвонит вам в течение 15 минут
Спасибо!
Заявка отправлена
Наш специалист перезвонит вам
в ближайшее время, чтобы ответить
на вопросы
Политика в отношении обработки персональных данных
1. Общие положения
Все права защищены принадлежат владельцу компании
это важно
Чем важен аромамаркетинг в бизнесе?
Что дает ароматизация помещений для бизнеса:
Тонкий, ненавязчивый аромат создает положительный фон, помогает партнерам расслабиться, придает повышенного комфорта, поднимает настроение. Это способствует более успешным переговорам;
Благоухание в торговом зале – эффективный двигатель продаж. Посетителям приятно находиться в помещении, они готовы дольше рассматривать предложения и делать покупки, а к тому же царящий в Ваших магазинах аромат получит стойкую ассоциацию с брендом и станет фактором повышения лояльности ЦА;
Приятный запах положительно влияет на комфортабельность рабочих условий и производительность персонала.
Мы предлагаем полный набор услуг по ароматизации – у нас можно арендовать или купить оборудование (есть хороший выбор моделей под разные типы помещений), подобрать наиболее соответствующий стилю Вашей компании аромат (имеются выгодные предложения по тестовым вариантам) и установить систему для надежной эксплуатации.
AvoVida
Неомыляемые соединения
авокадо и сои
В бизнесе
01
Без вреда здоровью
За основу взяты эфирные масла которые никак не вредят здоровью и окружающей среде
02
Не оставляет осадков
Арома-жидкость распыляется до частиц примерно в 100 раз меньше капель аэрозоля
03
Компактность
Арома-машина не занимает много места, её можно поставить на пол, шкаф или полку
04
Постоянно в работе
Работает бесперебойно 24 часа 7 дней в неделю в автономном режиме
В быту
01
Без вреда здоровью
За основу взяты эфирные масла которые никак не вредят здоровью и окружающей среде
02
Не оставляет осадков
Арома-жидкость распыляется до частиц примерно в 100 раз меньше капель аэрозоля
03
Компактность
Арома-машина не занимает много места, её можно поставить на пол, шкаф или полку
04
Постоянно в работе
Работает бесперебойно 24 часа 7 дней в неделю в автономном режиме